مشخصات پنجره دوجداره آلومینیومی در گروه صنعتی الماس کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
مشخصات پنجره دوجداره آلومینیومی در گروه صنعتی الماس کاشان
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 16:35 | بازدید : 38 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

مشخصات پنجره دوجداره آلومینیومی در گروه صنعتی الماس کاشان

نکته حائز اهمیت این است که در پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک، اتلاف انرژی کمتری نسبت به پنجره‌ های آلومینیومی نرمال اتفاق می‌افتد. توجه به این نکته نیز ضروری می ‌باشد که در صورت انتخاب اشتباه این نوع پنجره از نظر نوع و جنس، پنجره ترمال بریک اتلاف انرژی را در پی خواهد داشت.
از مشخصات پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک،این است که  مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل خود، دارای لاستیک پلی آمید می ‌باشد. به همین علت موجب کاهش نفوذ سرما، گرما و لرزش به حداقل شده است. این پنجره دارای طول عمر بالا و استحکام زیادی می ‌باشد. دلیل این طول عمر بالا این است که پلی آمید قادر است در مقابل مواد شیمیایی، اشعه یووی، آب و حتی در حرارت‌ های بالا، خواص مکانیکی خود را حفظ کند. نسبت دادن عنوان ترمال بریک به این نوع از پنجره‌ها به علت وجود تیغه پلی آمید می‌ باشد که از انتقال حرارت جلوگیری می‌ کند.
در رابطه با کاهش اتلاف انرژی به وسیله پنجره های ترمال بریک، سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، آماری منتشر کرده است که بر اساس آمار اعلام شده، این پنجره ها تا میزان ۳۴ درصد اتلاف انرژی را کاهش می دهند. بنابراین مصرف سوخت کاهش پیدا می کند و به دنبال آن در هزینه ها صرفه‌جویی می شود.
مشخصات پنجره دوجداره آلومینیومی

مزیت ‌های استفاده از سیستم‌ های ترمال بریک
  از مزیت ‌های پروفیل‌ های ترمال بریک، مقاومت بالای این درب و پنجره ‌ها در مقابل اشعه فرابنفش خورشید و همچنین مقاومت در برابر مواد شیمیایی و ضربه می ‌باشد. یکی از مشخصات پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک این است که در کنار اینکه فوق‌العاده سبک می ‌باشد، مقاومت بالایی در برابر فشار باد دارد.همچنین  این سیستم ها در مقابل گرد و غبار و آلودگی دارای مقاومت بالایی هستند. این سیستم ‌ها قابلیت اشتعال نداشته و به علت قابل بازیافت بودن، سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارند.این پنجره ها به عنوان عایق صوتی و عایق رطوبتی عمل می کنند. همچنین در برابر حرارت نیز عایق خوبی محسوب می شوند. این پروفیل ‌ها طول عمر بسیار بالایی دارند. پنجره‌ های ترمال بریک به تعمیر و نگهداری نیاز کمی دارند. یکی دیگر از مزیت ‌های این سیستم، ایمنی بالای آن در حوادثی مانند سرقت و زلزله می ‌باشد.این سیستم‌ ها دچار تغییر رنگ نمی شوند. همچنین دارای مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی همچون باران، آفتاب و… هستند.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 227
:: بازدید سال : 472
:: بازدید کلی : 472